Izgalmas előadások, profi szakemberektől, HR, PR, szervezetfejlesztés, vevőszerzés és értékesítés témakörben az online marketing szemüvegén keresztül. Erre számíthatnak azok, akik május 23-án ellátogatnak a III. Big Marketing Day konferenciára.
Számos vállalkozás küzd azzal napi szinten, hogy az online csatornák színes palettáját, a lehető leghatékonyabban tudja kihasználni az üzleti céljai elérése érdekében. A mai felgyorsult világban folyamatosan változnak a fogyasztói szokások nem csak a vásárlásban, hanem az online platformok fogyasztásában is. Az y generáció tagjai már javában fizetőképes kereslettel rendelkeznek, és játszi könnyedséggel vásárolják meg a kiszemelt terméket vagy szolgáltatást az online felületeken keresztül, míg az x generáció csak az információt szerzi meg az internet segítségével de a vásárlásaik többségét még offline környezetben hajtja végre. Nem mehetünk el azonban a z generáció mellett sem, akik már tizenéves korban a legnagyobb videómegosztó és közösségi oldalak befolyása alatt állnak, így az ő vásárlási preferencia rendszerük is elkezdett kialakulni az online térben.
Fontos tehát, hogy bemutassuk a régióban működő cégek számára az aktuális marketing piaci trendeket, fogyasztói szokásokat és segítsük a dél-dunántúli kkv-k és multinacionális vállalkozások marketingjének erősítését.
A konferenciaelőadói és programja a vállalkozások számára kifejezetten hasznosnak ígérkezik. „A generációk változó fogyasztói magatartása” címmel egy igazán izgalmas előadással készül Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem elismert tanára is, aki szerint „a fogyasztói magatartástrendek hatására folyamatosan alakul a fogyasztók magatartása, amely folyamat a generációkat eltérően érinti meg. A bekövetkezett változások egyre újabb alkalmazkodást kívánnak meg a piacok szereplőitől, ezért nagy figyelem fordul napjainkban a vásárlói csoportok, a trendek és a generációk irányába is.” – ajánlotta előadását Törőcsik Mária, aki előadásában kitér majd a nagyobb ívű változások kiváltóira, valamint a fogyasztói típusok jellemzőit is bemutatja a résztvevőknek.
A magas színvonalú szakmai programhoz adja tudását Vas Dóra, PR szakértő, kríziskommunikációs szaktanácsadó, a MatrixPr Kft. tulajdonosa, aki a „Generációváltás kihívásai a kríziskommunikációban” címmel tart előadást a konferencián, aminek keretein belül elmondja, hogyan rombolhatják le pillanatok alatt a z generáció tagjai egy cég márkáját, ami mögött akár több tízévnyi munka és pénz befektetés áll. „Nyilvánosan közzétett vásárlói panasz, bojkott, trolltámadás, márkarombolás? Az új fogyasztók pillanatok alatt éles kritikával lépnek fel és gyorsan elpártolnak cégünktől, ha valami nem tetszik nekik. Nem a vállalattól kérdeznek, nem az ügyfélszolgálatnak panaszkodnak. Hangjuk messzire hallatszik, a közösségi médián keresztül felnagyítva pedig komoly anyagi és reputációs károkat okozhat akár egyetlen elégedetlen vevő. Mit tehetünk hírnevünk megóvásáért? Az előadás az Y és Z generációs fogyasztók megváltozott vásárlói magatartásával kapcsolatos krízishelyzetek kezelését mutatja be.” –mondta Vas Dóra.
Ilyen és ehhez hasonló izgalmas témákkal találkozhatnak a dél-dunántúli vállalkozások a 2019-es Big Marketing Day-en. A szervező RG Stúdió elsősorban azokat a cégvezetőket, vállalkozókat várja az eseményre, akik nyitottak a friss tudás iránt és szeretnék azt naprakésszé tenni az idei céljaik elérésének érdekében.
A konferenciára való jelentkezés még early bird áron zajlik, ezért érdemes minél hamarabb lecsapni a jegyekre. Jegyvásárlás itt!
Fotóillusztráció: ROBIN WORRALL on Unsplash