Jó hír a vállalkozóknak, hogy nem csupán a kimondott szakterületével foglalkozik a szeptember 18-i Big Marketing Day – II. Dél-Dunántúli Online Marketing Konferencia. A pécsi rendezvény, amelyre elsősorban a Tolna, Somogy és Baranya megyében működő cégek képviselőit várják, olyan kapcsolódó területekre és eszközökre is fókuszál majd, amelyek ismerete és tudatos igénybevétele jelentősen javíthatja a cégek eredményességét.
Mi a személyes márka? Miként hat az a vállalkozásunk sikereire vagy kudarcaira?
Networking a 21. században – a személyes kapcsolatok fontossága a digitális világban – ez már egy másik szakértő témája lesz.
A vállalkozásoknak nem elég megkaparintaniuk a vevőiket, tudniuk kell meg is tartani azokat – teszi hozzá a fentiekhez Erős Gábor online marketing stratéga.
A szeptember 18-án a pécsi Tudásközpontban rendezendő Big Marketing Day – II. Dél-Dunántúli Online Marketing Konferenciának az a fő célja, hogy segítséget nyújtson a vidéki vállalkozásoknak. Az RG Stúdió és a szintén pécsi pr-cég, a PTI Communications társszervezésében sorra kerülő rendezvény programjában számos további előadás is helyet kapott. Az előadók bemutatják a legújabb online kommunikációs trendeket és gyakorlati megoldásokat, valamint egyéb olyan eszközöket, amelyek hozzájárulhatnak a régió cégeinek sikeréhez és stabil (online) jelenlétéhez.
A Big Marketing Day – II. Dél-Dunántúli Online Marketing Konferencia támogatói: a CIB Bank, a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara, valamint a Forandig nyomda.