Válságos időkben felerősödik a belső kommunikáció és az elköteleződés fontossága, valamint a vállalati digitalizáció iránti igény. Az idei Connect Konferencia középpontjában is ezek a témák állnak, sok esetben gyakorlati példák bemutatásán keresztül.
A 2022-es első rendezvényen több, mint 50 szakmai előadáson és kerekasztal-beszélgetésen vett részt 300 érdeklődő szakember.
– Jól érzékelhető volt a tavalyi rendezvényünkön, hogy a pandémia után már nagyon vágytak a szakemberek a személyes találkozásra is, amely így hatékony kapcsolatépítő eseménnyé is vált – mondta a főszervező Blue Colibri App alapítója, ügyvezetője.
Barathi Tamás hozzátette, az idei konferencia fókusza a vállalati és intézményi környezetben megvalósítható, elsősorban a munkavállalókat érintő digitalizációs fejlesztések, valamint ezeknek az elköteleződésre és vállalati kultúrára kifejtett hatása lesz, és külön hangsúlyt fog kapni – különös tekintettel a válságra – a vállalati belső kommunikáció is. – Nagyon aktuális ugyanis a jelenlegi üzleti környezetben, hogy a belső kommunikáció magasabb szintre és sebességre kapcsoljon, ehhez pedig meg kell találni a munkavállalókhoz hatékonyan elérő új típusú tartalmakat, csatornákat, amelyek eredményesen támogatják az elköteleződést és a munkahelyi közösségek működését is – magyarázta Barathi Tamás.
Az előadásokon nemcsak szakmai iránymutatást és friss trendeket ismerhetnek meg a résztvevők, hanem gyakorlati példák és esettanulmányok is elhangoznak majd az előadók részéről.
Folytatva a hagyományokat a szervezők ismét összehozzák a HR és a kommunikációs szakma vállalati vezetőit
Az idei Connect Konferencián több mint 50 előadó mellett részt vesznek többek között a Deloitte , a SPAR, az Egis, a ValueTeam, a Publicis Groupe, a Trenkwalder és a Magyar Állami Operaház szakemberei, valamint átadja tapasztalatait Oszkó Péter, digitális startup-befektető, Füredi Júlia szervezetpszichológus és Azurák Csaba kommunikációs szakértő is.
A folyamatosan bővülő és frissülő programok és előadók listája a rendezvény honlapján érhető el.
Kedvcsináló szakmai tartalmak
A jelentős érdeklődés miatt a szervező Blue Colibri App nemrégiben elindított egy online magazint, amelyen folyamatosan elérhetők szakmai cikkek, podcast-beszélgetések a konferencia előadóitól, a konferencia 5 kiemelt témája mentén, mint a vállalati kultúra, a kommunikációs tartalmak és csatornák, valamint az elköteleződés és a digitális transzformáció.
Már elérhetők a Deloitte Magyarország HR-tanácsadási üzletágvezetőjével, Csépai Martinnal és Oszkó Péter befektetővel készült podcast-beszélgetések is a vállalati digitális fejlesztésekről, valamint a digitalizáció és cégtérték kapcsolódásáról.