Pap Bianka lett az Év Női Parasportolója
Bianka Szigetváron született, idejárt általános iskolába, és magántanulóként középiskolába, jelenleg az ELTE Jogi Karának első éves hallgatója.12 éves korában eldöntötte, hogy Budapestre költözik a jobb versenyfelkészülés érdekében, és a szüleivel felkeresték Verrasztó Zoltánt, a Jövő SC vezetőjét, aki be is vette őt a csapatába. Azóta vele készül a versenyekre. PapTovább!
VOSZ: tavasszal kezdődjön meg az árstop kivezetése!
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) álláspontja szerint meg kellene tervezni az élelmiszerekre érvényes árstopok kivezetését. Az MTI-hez eljuttatott közleményében az érdekképviselet kiemelte, az árbefagyasztások feloldása az infláció remélt csökkenésével párhuzamosan, fokozatosan történhetne meg a lakosság és a gazdasági szereplők teherbíró képességét figyelembe véve. A VOSZ szerint erre várhatóan tavasz végétőlTovább!
Jégeső-elhárítás Baranyában
Számottevő történelme van a NEFELA Dél-magyarországi Jégesőelháírtási Egyesülésnek, amely ma már Baranya Megyei Nonprofit Növénybiztosító Egyesület néven fut. A Huszár István által vezetett társaság 1976-1990 között Baranya megye egy részén, a 6-os úttól délre fekvő kb. 150 ezer hektárnyi területen végzett rakétás jégeső-elhárítási tevékenységet. Később pedig egyre kiterjedtebb területen, ugyanisTovább!
Kutatás: egyre elfogadóbbak a hazai munkavállalók a megváltozott munkaképességűekkel
A magyar munkavállalók majdnem fele dolgozott már együtt megváltozott munkaképességű emberrel és többségében pozitív tapasztalataik vannak a közös munkáról – közölte a Profession.hu a legfrissebb kutatása alapján csütörtökön az MTI-vel. Az állásportál az ügyfelei körében, 1251 ember bevonásával készítette el a felmérést, amelyben a munkavégzés során ritkán előforduló, de kihívástTovább!
Céges Facebook-oldal törlések: már hatékonyabb a saját weboldalra koncentrálni?
Rengeteg Facebook-felhasználó tapasztalta az elmúlt napokban, hogy néhány napos letiltást kapott, gyakran évekkel ezelőtti fotói, posztjai, kommentjei miatt. Az utóbbi hónapokban pedig a céges oldalak és hirdetési fiókok letiltása is egyre többször előfordul, sokszor indoklás nélkül. Egyre többekben merül fel a kérdés, hogy érdemes-e még a Facebook-hirdetésekre alapozni a marketinget,Tovább!
Törődő munkahelyekért fogtak össze hazai startupok
Eddig példa nélküli együttműködés jött létre hazai startupok között, amelyek a törődő magyar munkahelyekért fogtak össze. A kezdeményezés a Blue Colibri App és a Dokiapp részéről vetődött fel. Ezek a vállalkozások ismerték fel, hogy a munkáltatók és a munkavállalók is egyre nehezebb helyzetbe sodródnak a jelenleg ható gazdasági bizonytalanságok miatt.Tovább!
Vállalkozók Napja az energiaválság, az infláció és a kamatnövekedés árnyékában
A következő időszakban a magyar gazdaságnak, a gazdaság szereplőinek nehéz nemzetközi körülmények között kell teljesíteniük – hangsúlyozta Varga Mihály pénzügyminiszter pénteken, Budapesten a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) hagyományos éves üzleti eseményén, a 23. Vállalkozók Napján. Hozzátette: cél a magyar gazdaság növekedésének fenntartása, ehhez meg kell védeni a munkahelyeket,Tovább!
A 20 éve elérhető Széchenyi Kártyát méltatták
A Széchenyi Kártya húsz éves története bebizonyította, hogy az egyik legsikeresebb gazdaságfejlesztési eszköz, jelentős szerepet tölt be a kis- és középvállalkozó (kkv) szektor finanszírozásában – hangsúlyozták a Széchenyi Kártya Program fennállásának 20 éves évfordulójára rendezett ünnepségen felszólalók kedden, Budapesten. Krisán László, a Széchenyi Kártya Programot koordináló KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója úgy fogalmazott, aTovább!
Megduplázott bérigény mellett csökkenő munkavállalói lojalitás?
A fejvadászcégek között a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. lett az első a Budapest Business Journal (BBJ) – Book of Lists friss rangsorában. Idén először került magyar cég a lista élére. Dr. Molontay Patrik ügyvezető igazgató a munkaerőpiaci trendekről meglepő tényeket is közölt, előfordul, hogy a jelöltek már a jelenlegiTovább!
KKV-marketing: még mindig a Facebook-ban hisznek
A Magyar Marketing Szövetség már tizedik alkalommal készítette el a KKV Marketing Felmérés című kutatását, amelynek célja, hogy hiteles és megbízható tükre legyen a hazai kis- és középvállalkozások marketingjének.Mutatjuk a válaszokat. A nem reprezentatív felmérés szerint a megkérdezett vállalkozások 49%-a nyilatkozott úgy, hogy a 2022-es évben növelték a forgalmukat ésTovább!