Pap Bianka, parasportolo, ev noi sportoloja, Baranya megye

Bianka Szigetváron született, idejárt általános iskolába, és magántanulóként középiskolába, jelenleg az ELTE Jogi Karának első éves hallgatója.12 éves korában eldöntötte, hogy Budapestre költözik a jobb versenyfelkészülés érdekében, és a szüleivel felkeresték Verrasztó Zoltánt, a Jövő SC vezetőjét, aki be is vette őt a csapatába. Azóta vele készül a versenyekre. PapTovább!

vosz, kereskedelem, valsag, arstop

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) álláspontja szerint meg kellene tervezni az élelmiszerekre érvényes árstopok kivezetését. Az MTI-hez eljuttatott közleményében az érdekképviselet kiemelte, az árbefagyasztások feloldása az infláció remélt csökkenésével párhuzamosan, fokozatosan történhetne meg a lakosság és a gazdasági szereplők teherbíró képességét figyelembe véve. A VOSZ szerint erre várhatóan tavasz végétőlTovább!

vosz-nefela-jegkar-elharitas-baranya-megye

Számottevő történelme van a NEFELA Dél-magyarországi Jégesőelháírtási Egyesülésnek, amely ma már Baranya Megyei Nonprofit Növénybiztosító Egyesület néven fut. A Huszár István által vezetett társaság 1976-1990 között Baranya megye egy részén, a 6-os úttól délre fekvő kb. 150 ezer hektárnyi területen végzett rakétás jégeső-elhárítási tevékenységet. Később pedig egyre kiterjedtebb területen, ugyanisTovább!

foglalkoztatas-megvaltozott-munkakepessegu-profession-kutatas

A magyar munkavállalók majdnem fele dolgozott már együtt megváltozott munkaképességű emberrel és többségében pozitív tapasztalataik vannak a közös munkáról – közölte a Profession.hu a legfrissebb kutatása alapján csütörtökön az MTI-vel. Az állásportál az ügyfelei körében, 1251 ember bevonásával készítette el a felmérést, amelyben a munkavégzés során ritkán előforduló, de kihívástTovább!

vallalkozas-marketing-facebook-langmar

Rengeteg Facebook-felhasználó tapasztalta az elmúlt napokban, hogy néhány napos letiltást kapott, gyakran évekkel ezelőtti fotói, posztjai, kommentjei miatt. Az utóbbi hónapokban pedig a céges oldalak és hirdetési fiókok letiltása is egyre többször előfordul, sokszor indoklás nélkül. Egyre többekben merül fel a kérdés, hogy érdemes-e még a Facebook-hirdetésekre alapozni a marketinget,Tovább!

startup-munkaltato-munkavallalo-bluecolibriapp

Eddig példa nélküli együttműködés jött létre hazai startupok között, amelyek a törődő magyar munkahelyekért fogtak össze. A kezdeményezés a Blue Colibri App és a Dokiapp részéről vetődött fel. Ezek a vállalkozások ismerték fel, hogy a munkáltatók és a munkavállalók is egyre nehezebb helyzetbe sodródnak a jelenleg ható gazdasági bizonytalanságok miatt.Tovább!

vosz-aremeles-haszon-adoemeles

A következő időszakban a magyar gazdaságnak, a gazdaság szereplőinek nehéz nemzetközi körülmények között kell teljesíteniük – hangsúlyozta Varga Mihály pénzügyminiszter pénteken, Budapesten a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) hagyományos éves üzleti eseményén, a 23. Vállalkozók Napján. Hozzátette: cél a magyar gazdaság növekedésének fenntartása, ehhez meg kell védeni a munkahelyeket,Tovább!

hitel-szechenyi-kartya-kavosz-eppel-janos-vosz

A  Széchenyi Kártya húsz éves története bebizonyította, hogy az egyik legsikeresebb gazdaságfejlesztési eszköz, jelentős szerepet tölt be a kis- és középvállalkozó (kkv) szektor finanszírozásában – hangsúlyozták a Széchenyi Kártya Program fennállásának 20 éves évfordulójára rendezett ünnepségen felszólalók kedden, Budapesten. Krisán László, a Széchenyi Kártya Programot koordináló KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója úgy fogalmazott, aTovább!

munkaeropiac-munkavallalo-humanfield

A fejvadászcégek között a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. lett az első a Budapest Business Journal (BBJ) – Book of Lists friss rangsorában. Idén először került magyar cég a lista élére. Dr. Molontay Patrik ügyvezető igazgató a munkaerőpiaci trendekről meglepő tényeket is közölt, előfordul, hogy a jelöltek már a jelenlegiTovább!

kkv-marketing-üzletfejlesztes-kutatas

A Magyar Marketing Szövetség már tizedik alkalommal készítette el a KKV Marketing Felmérés című kutatását, amelynek célja, hogy hiteles és megbízható tükre legyen a hazai kis- és középvállalkozások marketingjének.Mutatjuk a válaszokat. A nem reprezentatív felmérés szerint a megkérdezett vállalkozások 49%-a nyilatkozott úgy, hogy a 2022-es évben növelték a forgalmukat ésTovább!